reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Karol Polák

Karol Polák

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Začínal som ako moderátor v rozhlase a Československej televízii a neskôr sa stal športovým komentátorom. V súčasnosti som na dôchodku, ale svoj voľný čas aj naďalej trávim s mikrofónom v ruke. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Tí, čo šíria u nás terorizmus, si zaslúžia trest smrti!

Karol Polák

Tí, čo šíria u nás terorizmus, si zaslúžia trest smrti!

Bratislavskými Pasienkami otriasol pred týždňom výbuch nálože hodenej spoza tribúny medzi fanúšikov Ružomberka a viacerých našťastie len zranil. Krátko na to nasledoval v nižšej futbalovej súťaži útok mačetou v Slovenskom Grobe na zápase proti Interu. Verejnosť však šokoval najmä výbuch vojenského delobuchu na Slovane, pri ktorom boli zasiahnuté aj deti. Následne sa zdvihla vlna rozhorčenia, protestov a ospravedlnení predstaviteľov bratislavského klubu, ktorého majiteľ vypísal za dolapenie páchateľa nezvyčajne vysokú odmenu. Lenže, podľa mňa, sme sa zase raz zobudili až po funuse...

  • 26. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
Slovensko má k úspechu stále poriadne ďaleko!

Karol Polák

Slovensko má k úspechu stále poriadne ďaleko!

Milí moji priatelia a vážení čitatelia. Veľmi pekne vám ďakujem za pozitívne ohlasy na môj prvý pokus komentovať prostredníctvom svojho blogu významné športové udalosti alebo rôzne javy v našej spoločnosti, ktoré si podľa mňa vyžadujú to, aby som sa k nim vyjadril. V uplynulom týždni ma zaujali dve medzinárodné akcie. Tou prvou bol atletický svetový šampionát v Moskve, ktorý bol bez debaty športovým vrcholom roka. Počas uplynulých dní prilákal priamo do hľadiska štadióna v Lužnikách množstvo divákov a prostredníctvom televíznych obrazoviek pútal pozornosť fanúšikov z celého sveta. Priaznivci futbalu si zase chceli pozrieť premiéru Jána Kozáka na lavičke futbalovej reprezentácie SR, ale bohužiaľ priamy prenos zo zápasu Slovákov proti Rumunsku nekúpila ani jedna televízna spoločnosť u nás...

  • 19. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Spasí Ján Kozák slovenskú reprezentáciu?

Karol Polák

Spasí Ján Kozák slovenskú reprezentáciu?

Príjemný dobrý deň vážení čitatelia a moji noví priatelia! Prihováram sa vám netradične prostredníctvom svojho blogu v denníku SME, kde budem pravidelne každý týždeň komentovať nielen športové udalosti ako napríklad zápasy slovenskej reprezentácie alebo dianie na ligových trávnikoch, ale rád upozorním aj na rôzne iné problémy a záležitosti, ktoré mňa a určite aj mnoho ostatných obyvateľov Slovenska trápia. Určite nebudem ľahostajný ani k prešľapom voči našej slovenčine, ktorá je v ostatných rokoch doslova znásilňovaná nielen v hovorovej reči, ale dokonca aj vo verejno-právnych médiách. Začnem asi tým, čo sa odo mňa dnes asi čaká najviac, teda futbalovou témou...

  • 14. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu